Bedrijfscoaching

Organisaties kiezen er steeds vaker voor om de diensten van een coach in te schakelen. Als organisaties in deze snel veranderende wereld succesvol willen zijn, vraagt het van medewerkers dat ze zich blijven ontwikkelen en versterken. Coaching versterkt het potentieel van medewerkers en maakt ze effectiever. Pas wanneer mensen persoonlijk groeien, kunnen ze ook als medewerker groeien. Geïnspireerd raken, hun vak als beste uitoefenen en het verschil maken. 

Als bedrijfscoach werk ik in opdracht van bedrijven, aan de ontwikkeling van hun medewerkers. Wanneer bedrijven met mij een contract afsluiten als bedrijfscoach, ben ik de vaste coach voor het bedrijf, waarbij alle medewerkers toegang krijgen tot mijn coachdiensten. Ik ontwikkel voor hen persoonlijke coachtrajecten; medewerkers zijn immers individuen, mensen die persoonlijk geholpen dienen te worden. Zij kunnen daarom op mijn 100% integriteit rekenen, ook al word ik betaald door het bedrijf. Lees hier over wat persoonlijke coaching bij mij inhoudt en wat uw medewerkers mogen verwachten. 

Zijn er in uw bedrijf of bij uw medewerkers specifieke thema’s aan de orde die te maken hebben met het carrièrepad of de loopbaanontwikkeling? Als bedrijfscoach geef ik ook loopbaancoaching. Lees hier meer informatie over loopbaancoaching. 

Kiezen voor één coach geeft bedrijven overzicht, één aanspreekpunt en biedt natuurlijk schaalvoordelen. Vanzelfsprekend kunt u een scherpe tariefstelling tegemoet zien wanneer ik uw vaste bedrijfscoach word. Mijn tariefstelling is in verhouding tot het aantal verwachte coachtrajecten en het aantal medewerkers van uw bedrijf. Indien u na het lezen van het bovenstaande geïnteresseerd bent in mijn rol als uw bedrijfscoach, maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Bel: 06 55 888 231.



Door de hoge mate van sensitiviteit, deskundigheid en creativiteit van Sandra creëerden we vaak in korte tijd een ambitieus, maar realistisch plan. Sandra heeft het team op de kaart gezet, een team dat bereid is voor elkaar te werken, fouten durft te maken, hiervan wil leren en met oog voor de behoefte van de klant.